ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ…ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ

Posted: 9 Οκτωβρίου, 2008 in EDITORIAL, ΒΑΣΙΛΗΣ, ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ, ΣΚΕΨΕΙΣ
Ετικέτες:

Επανασταση λοιπον αλλα εναντια σε ποιον,και γιατι;

Ποιος εισαι εισαι που ισχυριζεσαι οτι θα σωσεις τον κοσμο τη οταν  δεν μπορεις να επαναστατησεις εναντια στον σκυλο που κρυβεις μεσα σου;

Πως θες να παλεψεις για τα μεγαλα οταν εισαι μικρος κι αναξιος;

Παντα πιστευα οτι η επανασταση οτι σκοπο λογο και αφορμη και αν εχει πρεπει πρωτα να ξεκινησει απο μεσα μας,απο εμας τους ιδιους.Ειναι δυσκολο αλλα πρωτα πρεπει να πολεμησουμε να συνθλιψουμε να κατακρεουργησουμε τον κακο εαυτο μας.

Και αν δεν μπορουμε να τον αφανισουμε τουλαχιστον ας προσπαθησουμε να τον κλειδαμπαρωσουμε

στο κελι του τιποτα…

Το ξερω οτι ειαι δυσκολο αλλα δεν γινεται αλλιως,ειναι επιτακτικη η αναγκη της εσωτερικης επαναστασης.

Οχι αλλα πρεπει

Οχι αλλα κατεβασμενα κεφαλια

Οχι αλλα ασφαιρα μυαλα

Ποιοι ειναι αυτοι που θα μας υποδειξουν;

Γιατι τους ανεχομαστε τους εξουσιαστες μας;

Γιατι δεν χρησιμοποιουμε ολα μας τα οπλα;

Γιατι να επιτρεπουμε τον ευνουχισμο των ονειρων μας;

Πολλα…ατελειωτα τα γιατι…

Αλλα ειπαμε ολα ξεκινουν απο εμας τους ιδιους…

Οσο κραταμε αδεια την φαρετρα μας ολα θα ειναι απελπιστικα κρυα,αδεια….

Ζωντανοι νεκροι θα ζουμε; στον κοσμο των δηθεν στον κοσμο του τιποτα!

Αλλα ολα αυτα θα εχουμε πολυ καιρο να τα πουμε.

Οσο για μενα τιποτα σπουδαιο…

Ενας ειμαι….απλα ενας που προσπαθει να κανει αυτην την γαμημενη προσωπικη του επανασταση.

Το παλιο μου σπιτι(blog) και την παλια μου «γειτονια» τα παρατησα εφυγα…

Δεν δειλιασα αλλα η βλακεια ειναι ανικητη…

Βαρεθηκα να ασχολουμε με ιντριγκες με δηθεν με μαλακες.

Εγω στο παιχνιδι της αλληλοεξοντωσης δεν θα επαιζα ποτε…ΠΟΤΕ!

Τους αφησα τους ρουφιανους πισω μου να ακονιζουν τα μαχαιρια τους και να ψαχνουν θυματα χωρις να καταλαβαινουν οτι το μεγαλυτερο θυμα ειναι αυτοι οι ιδιοι….

Αλλα ολα αυτα ανηκουν στο παρελθον τωρα ειμαι εδω στην δικια σας γειτονια….

να λεμε αυτα που καποιοι δεν θελουν να λεμε.

Αυτα για αρχη…

το blog ειναι ακομα πολυ πισω απο αποψη παρουσιασης και εμφανισης αλλα ειπαμε νεα γειτονια ουτε που ειναι το μπακαλικο(μου αρεσει αυτη η λεξη)δεν ξερω να παω για τσιγαρα…

Καλως σας βρηκα λοιπον!!!

Μ ενα τραγουδι αγαπημενο….

Μακρια πολυ μακρια…

Σχόλια
  1. Ο/Η georgia_nefeli λέει:

    Ax….τον κοσμο πανω κατω εκανα για να σε βρω….
    Ολους τους ρωτουσα αν εισαι καλα….
    Τα αλλα φτιαχνονται…..
    Χαιρομαι για σενα….
    Θα σε διαβαζω οπου και αν εισαι ….
    Ακομα και στην Αλασκα….( φυσικα εκει θα εισαι και πιο κοντα)
    την αγαπη μου και πραγματικα χαιρομαι που εισαι καλα…..

  2. Ο/Η Μενεξεδια λέει:

    Ημέρα επανάστασης λοιπον! Καλή αρχή 🙂

  3. Ο/Η requerdos λέει:

    #Nεφελη…γι αυτο με εψαχνε η Νικολουλη;
    Σ ευχαριστω πολυ για ολα….
    Φιλια στην N.Y.:)

  4. Ο/Η recuerdos λέει:

    Σ ευχαριστω Μαλινακι…
    Διαφορετικο περιβαλλον εδω εχω μπερδεψει τα μπουτια μου(σαν τη Λολα ενα πραγμα)
    αλλα που θα παει…θα συνηθισω

  5. Ο/Η Νικόλαος λέει:

    Βασίλη, μου αρέσουν τα ερωτήματά σου… και το νέο σου σπίτι μου αρέσει.
    Καλησπέρα!

  6. Ο/Η Αννα λέει:

    Επιτέλους!!!! Θα μπορώ να σε βρίσκω!!!!!!!
    Καλησπέρα και Καλή αρχή!!!!
    Οπαδός εγώ σε ότι και να ξεκινάς….:smile:
    (μπαρμπαδάκια δεν έχει?? χιχιχιχι)

  7. Ο/Η Μαρια λέει:

    ..Επανασταση μωρε!!!….καθως ερχομουν ειχα ενα ατυχημα!…μου πεσανε τα …Καλιτσουνια!!!!!!.:)))….Kαλοριζικο Βασιλη μου!!!…τωρα? τι παρατσουκλι θα σου βρω?:)..για μενα θα εισαι παντα ενα παιδι απο πλατινα! :)…Bασιλη , κι εγω αυτο κανω …και δεν θα μεινω αλλο στο ..θα κανω …Την κανω την επανασταση μου!!!…σε ολους αυτους που προσπαθουσαν για του χ ,ψ λογους να μου υποδειξουν τι ζωη θα κανω ,και να ζω με δικα τους θελω και πρεπει….στην αρχη ειμαι βεβαια και δεν εχει ξεσπασει ακομα η μαχη…..οπουνανε θ ακουσετε το χτυπο μου! :)))….αλλα δεν με νοιαζει, αυτη τη φορα …δε κολλλωνω!!!!

  8. Ο/Η zalmoxis λέει:

    Inquliab ZIndabad!

    Μου αρέσει η αισθητική του Blog, ειδικά τα χρώματα και το αστέρι. Καλή δύναμη!

  9. Ο/Η Μινα λέει:

    Καλησπερα Βασιλη μου!!Ομορφο μπλογκ,δυνατο φαινεται..Μην κολλωνουμε εμεις θα αλλαξουμε αυτον τον κοσμο δεν αλλαζει απο μονος του..!Θα αλλαξει ξεκινωντας απο εμας οπως πολυ σωστα ειπες!Καλωσορισες ξανα και παμε δυνατα..Να πολεμαμε για ενα καλυτερο αυριο οχι για να το κανουμε σκατα..ηδη ειναι αλλωστε,ποσο κατω να παει?στον πατο φτασαμε..

  10. Ο/Η savra λέει:

    Πολύ όμορφο……Καλή αρχή Βασίλη!!!

  11. Ο/Η nana** λέει:

    ..με το δεξί [αν και δεν σου αρέσουν τα..δεξιά χαχαχα]
    γειά σου bro:)

  12. Ο/Η ΛΙΝΑ λέει:

    Επαναστάστης χωρίς αιτία ή με αιτία…..για μένα θα είσαι πάντα ο ασημένιος μου και θα σε έρχομαι όπου κι αν πας…….
    Καλούς αγώνες εύχομαι και όταν χρειαστείς μολότωφ σφύρα μου να τις ετοιμάσω…

  13. Ο/Η mama Anna λέει:

    α κάτι που ξέχασα να σου πω δευτεροτοκάκι….
    Ο κακός μας εαυτός δεν…κλειδαμπαρώνεται….γιατί έτσι γίνονται χειρότερα τα πράγματα…..ενσωματώνεται…..μόνο έτσι κάτι μπορεί να γίνει…

  14. Ο/Η ΜΑΡΙΑΝΝΑ λέει:

    Καλώς σε βρήκα στο νέο σπίτι σου…

    επαναστάτης με λόγο και αιτία και ευαίσθητη αξιοπιστία…
    ευτυχώς που θα υπάρχει κάποιο μέρος να σε διαβάζω πάλι….

  15. Ο/Η recuerdos λέει:

    ΝΙΚΟΛΑ…σ ευχαριστω για το περασμα…
    τιμη μου..

    ΑΝΝΑ…τετοιους «οπαδους»αν εχω δεν φοβαμαι τιποτα!!!
    😉

    MAΡΑΚΙ…δεν πειραζει για τα καλτσουνια μου φτανει που περασες!
    οχι αλλα πρεπει Μαρακι…καιρος να κοιταξουμε και να αγγαλιασουμε και λιγο τον εαυτο μας!
    Το οτι δεν κολλωνεις το ξερω….
    Να ζησει η Κρητη…..ΜΠΑΜ!!!

    ZALMOXIS…Σ ευχαριστω για το καλωςορισμα…
    ειναι ο αγαπημενος μου συνδυασμος χρωματων…και οποιος καταλαβε …καταλαβε…;)

    MINA…Η προσωπικη επανασταση του καθενος μας ειναι και ο προαγγελος μιας πιο μεγαλης επαναστασης….αυτης των κοιμομενων συνειδησεων

  16. Ο/Η recuerdos λέει:

    SAVRA…σ ευχαριστω απο καρδιας!

    SIS…Πολυ χαιρομαι που σε βλεπω εδω!!!
    Μαγος η θεος εισαι;

    ΛΙΝΑ…μου σ ευχαριστω παρα πολυ για ολα οσα εχεις κανεις για μενα…
    Το εκτιμω,τα φιλια μου

    ΜΑΜΑ ΑΝΝΑ…
    αν μπορουσα να τον εξολοθρευσω θα το εκανα αλλα βλεπεις καποια πραγματα ειναι αθανατα δυστυχως.
    Υπηρχαν και θα υπαρχουν για να μας υπενθυμιζουν οτι ειμαστε ανθρωποι…

    ΜΑΡΙΑΝΝΑ…σ ευχαριστω για την απολαυση που μου εχεις προσφερει τοσο καιρο..
    να συζητω μαζι σου!
    Να σαι καλα θα τα λεμε και απο εδω…απ οτι καταλαβα ετοιμαζεις κατι…σωστα;;;;

  17. Ο/Η venceremos λέει:

    καλημερα.ευχαριστω που περασες απο την γειτονια μου.οσο για τους Αφγανους τι να σου πω?? ενα ζευγαρι φιλων μου μενει ακριβως διπλα στο καταυλισμο τους στην Πατρα. Απιστευτη βρωμα, αρρωστιες, πορνεια, ναρκωτικα. Το να εχεις τον προσωπικο σου χωρο καθαρο , το να εισαι καθαρος ειναι το οπωσδηποτε ανθρωπινο δικαιωμα που εχεις υποχρεωση στον εαυτο σου. οσο για το αλλο που γραφεις, το αναπαντεχο- εδω να σ εχω ματια μου να δεις σφαλιαρα…..κ προσπαθω να νικησω….

  18. Ο/Η nirvana λέει:

    καλως σε βρηκα,αν και δεν μου εδωσες την καινουργια διεύθυνση!Εγω μια καλημερα θα σου την πω!!

  19. Ο/Η recuerdos λέει:

    VENCEREMOS…Ετσι οπως τα περιγραφεις ειναι δυστυχως αλλα καποιοι κανουν οτι δεν βλεπουν!
    Η μαλλον εχουν τρεξιματα τωρα …μυστικεςε συμφωνιες,λαδωματα…κουκουλοματα κτλ…
    Να προσπαθησεις να δωσεις ολες σου τις δυναμεις και θα νικησεις
    Εγω ας μην σε ξερω…..στο πλευρο σου εστω και νοερα!

  20. Ο/Η recuerdos λέει:

    Βουλα…με συγχωρεις παραλειψη μου μεγαλη!!!
    Νομιζα ο ανοητος οτι ειχα ενημερωσει και εσενα αλλα μαλλον εκανα λαθος!!!
    Σ ευχαριστω…

  21. Ο/Η ΑΛΚΙΣ λέει:

    το ίδιο είχα πάθει στο athensvoice πολυ ίντριγκα έλεος να σε κα΄λά που με ενημέρωσες για το καινούργιο σπίτι

Σχολιάστε