Ορισμοι…

Posted: Νοέμβριος 15, 2008 in ΒΑΣΙΛΗΣ, ΟΡΙΣΜΟΙ, ΣΚΕΨΕΙΣ, ΧΙΟΥΜΟΡ
Ετικέτες: , , ,

Δεν προλαβαμε καλα καλα να το ανοιξουμε το μαγαζι και κατεβασαμε ρολα  για ενα μηνα.

Τι να κανουμε συμβαινουν αυτα ιδιως οταν εχεις γεννηθει της Αγιας Μαυρης που λεει και η γιαγια μου!

Τελοσπαντων ετρεξα λιγο παραπανω γιατι οποιος δεν εχει μυαλο εχει ποδια κτλ…

και δυστυχως για σας να μαι παλι εδω!

Σκεφτηκα λοιπον λοιπον να κανω επανοδο με καποιο θεμα σοβαρο που να χρηζει της προσοχης σας αλλα το μετανιωσα.Και αποφασισα να γελασει λιγακι το χειλακι μας συζητωντας για…ορισμους.

Πολλες φορες  εχουμε ακουσει καποιες εκφρασεις που δεν ξερουμε ακριβως ακομα και καθολου την σημασια τους.

Καποιες απο αυτες θα αναλυσουμε σημερα(θα γινει της αναλυσης δηλαδη)

Παμε λοιπον….

1.Γαμω της γης τον αξονα

Το λεμε οταν μας πεσει καποιο αντικειμενο ως φυσικη συνεπεια της βαρυτητας

πχ.Φτου ρε γαμωτο κομματια εγινε το κινητο,γαμω της γης τον αξονα!

2.Γαμω την Αγια Καραμελα την ρουφιανα

Για ατομα που θελουν να βριζουν τα θεια αλλα και να μην χασουν την θεσουλα τους στον παραδεισο.

3.Θελει η πουτανα να κρυφτει και η χαρα δεν την αφηνει

Λεγεται οταν καποιος εξαναγκαζεται να κανει κατι το οποιο του αρεσει

συνωνυμο:βαρατε με κι ας κλαιω

4.Αυτα ελεγε και ο Ηρακλης και τον εκαναν τσιμεντο

Εκφραση για να δειξουμε οτι καποιος λεει αρλουμπες και πιπες

5.Β Αθηνων

Η μεγαλυτερη περιφερεια της χωρας.

Λέγεται για να υποδηλώσει τα τουρλωτά οπίσθια και την υπερμεγέθη περιφέρεια κάποιας.

6.Αλιακ μπακαλ τασιακλαρουμ κανταρ

Μπακαλης που δεν εχει δουλεια,ζυγιζει τα αρχιδια του.

7.Οταν τα σκατα παρουν αξια οι φτωχοι δεν θα χουν κωλο.

Ατάκα του Χ. Κλυνν που εκφράζει την πεποίθηση πως δεν μπορεί να βελτιωθεί η μοίρα των φτωχών ακόμα κι αν το γύρισμα του τροχού φέρει στο προσκήνιο κάτι που αυτοί έχουν σε υπερεπάρκεια τώρα. Θέλει μάλλον να πει ο ποιητής πως, ακόμα κι αν συμβεί αυτό, το σύστημα θα βρει τον τρόπο να συνεχίσουν αυτοί να είναι στην απέξω και να συνεχίζουν να υπάρχουν οι ταξικές διαφορές.

8.Αν το πουλι μου ειχε νυχι θα ταν δαχτυλο.

Επική έκφραση που υποδηλώνει την απίστευτη αδυναμία των υποθετικών επιχειρημάτων ή αμφιβολιών. Η εν λόγω έκφραση χρησιμοποιείται κυρίως από αγανακτισμένους συνομιλητές, οι οποίοι δεν αντέχουν να ακούνε γελοίες προτάσεις αμφισβήτησης και αντιρρήσεων περί των λεγομένων τους. Βασικό χαρακτηριστικό αυτών των προτάσεων είναι ότι όλες ξεκινούν με το μόριο αν.

9.Ο Χριστος και ο Αποστολος Γκλετσος.

Φράση που χρησιμοποιείται για να δείξει την έκπληξη ή την ταραχή κάποιου στο άκουσμα μιας αναπάντεχης είδησης.
Επίσης υποδηλώνει τον υπέρμετρο σεβασμό στο πρόσωπο του χαρακτηριστικού ελληνάρα Αποστόλη που τον εξισώνει με τον υιό του Θεού.

10.Τον πουλελε κι αμαν αμαν.

Φεύγω γρήγορα, άρον άρον, βιαστικά.
Συνώνυμο του «παίρνω τον πούλο».

Αυτες ηταν καποιες απο τις εκφρασεις που με εντυπωσιασαν μετα απο  μια συντομη βολτα στο

SLANG.GR,περαστε και εσεις μια βολτα να μορφωθειτε και κλειστε τις κωλοτηλεορασεις.

Δεν βαρεθηκατε να προσπαθουν να σας πεισουν οι κλεφτες οτι δεν ειναι κλεφτες?

Οι παπαδες οτι υπαρχει παραδεισος και οτι ο Θεος ολα τα βλεπει εκτος απο τα ανομηματα τους?

Και τελος δεν βαρεθηκατε να ακουτε τις μαλακιες των πληρωμενων δημοσιογραφων και να βλεπετε ανθρωπους να ξεφτυλιζονται για ενα ματσι ευρω?

Αλλα ειπαμε σοβαρα την επομενη φορα(δεν λεω αυριο γιατι…ποιος ξερει τι μπορει να συμβει παλι και να αρχισω δευτερο γυρο τρεξιματος…)

Σχόλια
  1. Ο/Η despinarion λέει:

    Καλως τονε κι ας αργησε! Λοιπον αυτο το πρωτο το «γαμω της γης τον αξονα» ειναι το πιο ωραιο που εχω ακουσει τελευταια και το υιοθετω παραυτα γιατι μου ταιριαζει και γαντι.

  2. Ο/Η φαραωνα λέει:

    Κοιτα τωρα…
    Βαρεθηκα τους κλεφτες,τους ψευτες ,τους παπαδες ,τους πολιτικους,τον κακο μου τον φλάρο,εκλεισα την τηλεόραση ,δεν διαβαζω εφημεριδες,εγκατελειψα την μεγαλη πολη που ζουσα 50 χρόνια και ζω σ ενα χωριο 100 κατοικων πανω στο βουνο.
    Εχω ομως υπολογιστη και ιντερνετ και κινητο …ειμαι καλα γιατρε μου?

    καλο απογευμα

  3. Ο/Η ΜΑΡΙΑΝΝΑ λέει:

    Γκουχ γκουχ…
    αυτό με το πουλί και νύχι δε νομίζω να το χρησιμοποιούν και συχνά μια και πόοοοοσο μεγάλο μπορεί να είναι ένα δάχτυλο!!! Τηλεόραση? διακοσμητικό ογκώδες αντικείμενο ενίοτε εις μάτην αλαλάζον προς εκφοβισμό διαρρηκτών (και μόνο)…

    Μα τι ταλέντο αυτό του Έλληνα να πλάθει έννοιες και παροιμίες κυριολεκτικά από το τίποτα και το άσχετο!!!
    Καλό Σ/Κ Βασίλη 🙂

  4. Ο/Η georgia_nefeli λέει:

    epitelous…..mikre mou eleipses poli kai to ksereis……..xairomai pou epestrepses me xioumor….to xreiazomaste…..me polla filia kai agapi kale mou file….kai propantos na eisai panta kala kai xaroumenos…..kai ipoia se peiraksei…..ego eimai edo..!!!!! xaxa

  5. Ο/Η μαμα Αννιτσα!!!!! λέει:

    O ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΙ Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΓΚΛΕΤΣΟΣ!!!!
    (χορεύει μια ζειμπεκιά ο τύπος….σλουρπ!!!!)
    χιχιχιχιχιχι!!!!!!

  6. Ο/Η monaxikoasteri λέει:

    το νούμερο 6 σε ποια γλώσσα είναι ? 😉

  7. Ο/Η BLO_cathrin_GER λέει:

    Γεια σου Βασίλη.
    Όλα καλά;
    Εγώ ξέρω τα…
    μάγγεψαν και τα ρηχά τα πιάτα και ζητάνε σούπα
    και
    βγήκαν τα σκ…τα να τραβήξουν καζανάκι
    για τους δήθεν μάγγες
    Άϊντε Βασίλη μου μπες δυναμικά…
    …στο κόλπο 😉

  8. Ο/Η Maria λέει:

    …μα τη παναγια!! δεν ειχα δει την εγγραφη!!! δεν ηξερα οτι ειχες βαλει εκφρασεις 🙂 :)…ωραιες ηταν Βασιλη!!!..αλιακ μπακαλ τασιακλαρουμ κανταρ!!!…θα την πω καμια δεκαρια φορες να τη μαθω αποξω!!!…μωρε ολοι ψευτες ειναι και κλεφτες ..και τους εχουμε σιχαθει ολοι μας..και βεβαια,δεν τους εμπιστευομαστε..οτι και να μας πουνε εμεις με καχυποψια τους ακουμε και δυσπιστια….δεν την κλεινω ομως ,την εχω και παρακολουθω …οποτε μπορω..καλο βραδυ επαναστατη!!..

  9. Ο/Η recuerdos λέει:

    Χμχμ…ζημιες Δεσποινα ε? 🙂
    Ax αυτη η ατιμη η βαρυτητα!!

  10. Ο/Η recuerdos λέει:

    Χωριο με 100 κατοικους?
    Μην το πεις ουτε στον Εφραιμ…μακαρι να μπορουσα να την κανω και εγω κι ας ηταν και ερημονησι!
    Υπολοιστη και κινητο τα κατατασω στα απολυτως απαραιτητα 🙂

  11. Ο/Η recuerdos λέει:

    Mαριαννα μου αρεσε ο ορισμος σου για την τηλεοραση!
    Σε πολα εχουμε ταλεντο σαν λαος αλλα δυστυχως εχουμε υποστει τετοια πλυση εγκεφαλου που το χουμε πιστεψει οτι ειμαστε ανικανοι για τα…μεγαλα.
    Τη καλημερα μου…

  12. Ο/Η recuerdos λέει:

    Νεφελη μου σ ευχαριστω!
    Εννοια σου και αν με πειραξουν θα σπευσω για βοηθεια!!!

  13. Ο/Η recuerdos λέει:

    Αννουλα(γελας ε?) πες μου τωρα οτι σ αρεσει ο Γκλετσος να μου ρθει κολπος….
    Δεν το περιμενα αυτο απο σενα…
    🙂

  14. Ο/Η recuerdos λέει:

    Monaxiko asteri καλωσορισες!
    Ειναι στα Τουρκικα..

  15. Ο/Η recuerdos λέει:

    Κατερινα χαιρομαι που σε βρισκω εδω.
    Παντα στο κολπο ημουν αλλα το ξερεις το αλλο που λεει….
    λογαριασαμε χωρις τον ξενοδοχο?
    Καλημερα

  16. Ο/Η recuerdos λέει:

    Κρητικοπουλα καλημερα 🙂
    Λες και ειχες δει την εγγραφη….
    Μαρακι ευχομαι να εισαι καλα και αυτο που σου ειπα το εννοω και το ξαναλεω να διεκδικησεις…γενικα.
    Αυτα που σου αξιζουν δεν δικαιουσαι να τα αφησεις…

  17. Ο/Η Ανορθόδοξος λέει:

    Χαχαχαχαχαχα!!!
    Πολύ καλό, θα κοιτάξω και το σαιτ που ανέφερες.

    Υ.Γ. Ενδιαφέρον το blog σου φίλε rescuedos, θα σου ξανάρθω!

  18. Ο/Η recuerdos λέει:

    Σ ευχαριστω φιλε μου για τα καλα σου λογια…
    Ομορφη κυριακη να εχεις!

  19. Ο/Η silia λέει:

    Λοιπόν , μ’ αυτό το «9» , μου θύμισες τη μάνα μου , που πάνω σε κάτι υπερβολικό , απίστευτο , σχεδόν ακραίο , … αναφωνούσε :
    «Χριστός και Παναγία και οι 12 Απόστολοι, …. όρθιοι».
    Αυτό το «όρθιοι» , δεν μου το εξήγησε ποτέ επαρκώς ….
    ———————–
    Επέτρεψέ μου (αν και βρίσκω ενοχλητικό το τσατ μέσα στα μπλογκ(ς) ) , να πω δυο λόγια στην φίλη σου Φαραώνα :
    @ φαραωνα
    Είσαι σίγουρη γλυκειά μου ότι δεν είσαι η …. χαμένη-υοθετημένη-πουλημένη στα παζάρια της Ανατολής … δίδυμη αδερφή μου ;….
    Ή έστω είσαι σίγουρη ότι ο … μπαμπάς σου δεν γνώριζε την μαμά μου , ή ο μπαμπάς μου την μαμά σου ;…
    Μα , τέτοια σύμπτωση ;…. τέτοια ομοιότης ;
    (τέλος του τσατ)
    ————————–
    Και επειδή είμαι φρέσκια από εδώ … από τα μέρη σου και επειδή έχεις κλειστά τα σχόλια στο About σου θα κάνω ένα σχόλιο πάνω στο About σου γιατί … προσπάθησα να συγκρατηθώ , αλλά δεν τα κατάφερα να το κρατήσω μέσα μου και να μην το πω :
    @ λένε για μένα (About…)
    Εκτός των άλλων , είσαι και … νοστιμούλης»
    ————————–
    Ουφ … το είπα … Θα έσκαγα .

  20. Ο/Η anna -devil λέει:

    τον λατρευω…λατρεύω το χάος του …τα αδιέξοδά του…την ζοχάδα του….την ζειμπεκιά του….την ΚΑΡΚΙΝΙΛΑ ΤΟΥ!!!!!:smile:

  21. Ο/Η astropeleki λέει:

    αχαχαχαχα 😆 Με την πρώτη φρασούλα πέθανα στο γέλιο! Άπαιχτα 😆 Το 9 το λέω συ- νε- χει- α!!!!

  22. Ο/Η recuerdos λέει:

    silia…Η αληθεια ειναι οτι και εγω ποτε δεν το καταλαβα αυτο το…ορθιοι!
    Αν καταλαβα καλα εχεις απαρνηθει και εσυ τα εγκοσμια και ζεις καπου ηρεμα και ησυχα;
    Σ ευχαριστω για τα καλα σου λογια αλλα ουτε εγω μπορω να κρατηθω και να μην ρωτησω….
    εχεις καλο γουστο;
    Eλπιζω η απαντηση να ειναι ναι!:)
    Kαλως ηρθες!!!

  23. Ο/Η recuerdos λέει:

    Και συ το 9 astropeleki???
    Μεγαλο σουξε τελικα ο Κυριος και οι Α ποστολοι του!!
    🙂

  24. Ο/Η Maria λέει:

    Καλα…οταν την ειδα ..αυτο σκεφτηκα!!…λεω ρε γμτ!!…λες και την ειχα δει!! :)..εσκασα στα γελια!!!

Σχολιάστε

