Επωνυμες ευχες

Posted: Οκτώβριος 12, 2008 in ΒΑΣΙΛΗΣ, ΠΟΛΙΤΙΚΗ, ΧΙΟΥΜΟΡ
Ετικέτες: , , , ,

Ας δουμε λοιπον τι ευχηθηκαν στο νεο ιστολογιο μας γνωστοι ηθοποιοι,βουλευτες,τραγουδιστες και πολιτικοι(ολη η σαρα και η μαρα δηλαδη)

Κ.ΜΗΣΟΤΑΚΗΣ-το γουρι μας…:)

Ευχομαι στο νεο αυτο ιστολογιο να φτασει τα χρονια μου και στον διαχειριστη να ζησει σαν τα ψηλα βουνα!!

Θα ηθελα επισης να σας παρακαλεσω να βαζετε συχνα φωτογραφιες της Ντορουλας μου χεχε(σαρδονειο χαμογελο-σηκωμα ωμων…)

Μας συγκινησε ο επιτιμος με τις απειλες του….εεε…τις ευχες του ηθελα να πω!

ΜΙΜΗ ΝΤΕΝΙΣΗ

Αν και ξερω οτι ειστε οπαδος της υποκουλτουρας και του Λαζοπουλου θα δειξω ανωτεροτητα…

Ειμαι και στις καλες μου βλεπετε μετα την καταπληκτικη εισπρακτικη επιτυχια που ειχε ο τελευταιος γαμος μου..

Οποτε κομματια να γινει…καλη επιτυχια και να περασετε απο θεατρο…ο τσαμπας πεθανε,θα πληρωσετε κανονικα εισητηριο!

Γ.ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ

Δεν εχω να ευχηθω τιποτα αλλο παρα να κλεισετε οσο πιο γρηγορα γινεται το κοκκινο μπουρδελο σας!

Αστερι…ακου αστερι για συμβολο…

Κατσε να παρω ενα τηλεφωνο την αντιτρομοκρατικη,που ξερεις η πραγματικη 17Ν κυκλοφορει ελευθερη!

Και κατι τελευταιο.

Μην τολμησετε να με διασυρετε οπως κανατε απο το προηγουμενο κωλοblog σας…στελνω antibloging team

με επικεφαλης τον Αδωνη!!!

Σ.ΜΠΕΖΑΝΤΑΚΟΥ

Θα σας ευχηθω με ενα τραγουδακι…

«θελεις τραλλαλα θελω τραλαλο

δεν θα ησυχασω στην Βουλη αν δεν μπω.

Μαζι με την Σαρρη και τον Καρατζαφερη

μπουρδελο θα την κανουμε πιασμενοι χερι χερι»

Ε.ΛΟΥΚΑ

Ειστε αντιχριστοι,ανθρωποι του Σατανα και φιλοι του Πανουση!!!

Να καειτε στην κολαση του διαδικτυου…

Να σας καει και το laptop…

Nα καουν και ολα τα μεσημεριανα που δεν με βγαζουν πια…ξου ξου…666!

ΔΑΙΛΑΚΗΣ

στηριξτε την Στελλιτσα και απο μενα οτι θελετε…

μεχρι και αρθρο θα σας γραψω για την αναγκαιοτητα της κυβερνησης της ΝΔ!!!

ΑΡΝΗΘΗΚΑΝ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΟΥΝ…

Κ.ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ

Παρακολουθουσε σεμιναρια με τιτλο «Πως να κυβερνατε απαρατηρητος»

Γ.ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ

Προπονειται εντατικα για τον ποδηλατικο γυρο της Γαλλιας…

Τ.ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΤΟΥ

Δεν μας εφτασαν τα λεφτα,δεν φοραμε και Αρμανι…δεν πειραζει να ναι καλα το κοριτσι να μας δινει ιδεες!!!

ΘΕΟΣ

Οσο και αν ψαξαμε δεν τον βρηκαμε…

Οποιος τον δει παρακαλειται να μας ενημερωσει…

Ευρετρα δεν δινουμε…δεν υπαρχει μια…

Σχόλια
  1. Ο/Η Ταξιδιώτης λέει:

    Ανταποδίδω την επίσκεψη και σου εύχομαι και εγώ καλή επιτυχία 🙂

  2. Ο/Η alkis λέει:

    απίστευτο αχαχα καλή δουλειά φ΄λε

  3. Ο/Η recuerdos λέει:

    Σ ευχαριστω Ταξιδιωτη..
    Καλη εβδομαδα!

  4. Ο/Η recuerdos λέει:

    Γεια σου φιλε Αλκη……
    Ελπιζω να εισαι καλα.
    Καλα σ αυτο το ποστ ειναι μαζεμενη ολη η σαρα και η μαρα!!
    🙂

  5. Ο/Η θεός λέει:

    θα παρω Αλεξανδράτου και θα φυγω…

  6. Ο/Η Αλεξανδράτου λέει:

    Σιγά μη φυγω με τον κλγερο….εσύ μανάρι μου μια χαρά μου φαίνεσαι!!!;)

  7. Ο/Η δεινόσαυρος λέει:

    θεέ μου!!! η Αλεξανδράτου!!!

  8. Ο/Η despinarion λέει:

    Καλοριζικο το καινουργιο σας μπλογκακι. Ευχαριστω για την επισκεψη και τις ευχες!
    Δε πειραζει που δεν ειμαι επωνυμη ε;

  9. Ο/Η recuerdos λέει:

    Σας ευχαριστω!
    Εμενα καθολου αλλωστε ειδατε τι μεταχειρησης τυγχανουν οι επωνυμοι εδω…
    Καλο ξημερωμα…

  10. Ο/Η φαραωνα λέει:

    Παπα χαμος γινεται εδω απο ευχες …μα που ηρθα?
    Με τον επιτιμο πρωτο πρωτ παντως να ευχεται …ε απο κει και περα μην περιμενεις και πολλα!

    την καλημερα μου

  11. Ο/Η Μινα λέει:

    χαχαχαα!!!τελειοοο!!!!α ρε βασιλη να’σαι καλα!!!Πως να κυβερνα απαρατηρητος πολυ με αρεσε αυτο!!!μεγαλη αληθεια..για ολα βεβαια..!

  12. Ο/Η Adonios λέει:

    Καλά αν έχεις τις ευχές του «επίτιμου» δεν θέλει τίποτα άλλο.
    Καλύτερα να βρεις κι ένα μέρος να κρυφτείς… Ελπίζω οι «ευχές» του να μην πέφτουν και σε αυτούς που σχολιάζουν!
    Καλημέρα και καλή συνέχεια 😉

  13. Ο/Η μαμά-αννα λέει:

    ολα θα πάνε καλά αν κρατάς την …πεντάλφα που σου έδωσε η μαννούλα!!! χιχιχιχιχι!!!!
    Καλημέρα!!!!

  14. Ο/Η Νικόλαος λέει:

    Καινούργιο μπλογκ, τον Γκαντέμη τι τον ήθελες;;
    Καλή εβδομάδα!

  15. Ο/Η georgia_nefeli λέει:

    Basil…….την αγαπη μου……

  16. Ο/Η recuerdos λέει:

    Τζουλια…με μπερδεψες λιγακι με τον θεο και τον δεινοσαυρο αλλα δεν πειραζει..
    Σ ευχαριστω 🙂

    Φαραωνα…Ναι πολλες ευχες αν και δεν σου κρυβψ οτι στεναχωρεθηκα που δεν μου ευχηθηκε ο φανταστικος μας πρωθυπουργος!!!
    Ο επιτιμος…αδυναμια μου μεγαλη,ειναι το γουρι μας!!!

    Μινα…χαιρομαι που σε εκανα να χαμογελασεις.
    Ετσι θελω να σπαει το χειλακι….:)

  17. Ο/Η ΚΛΕΟΠΑΤΡΑ λέει:

    καλησπερα Βασιλη!Σου ευχομαι καλη αρχη!

    @@@ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ adonie!

  18. Ο/Η recuerdos λέει:

    Adonie…αρχιζω ηδη να ψαχω για καταφυγιο,με τον επιτιμο πρωτο πρωτο να δεις που θα γινει πανικος…
    Ελπιζω και εγω να μην πιασουν και τους επισκεπτες του blog τα σκαγια του εξω απο δω!!!

    Νικολαε…ειπα να προκαλεσω λιγο την τυχη μου…χεχε

    Νεφελη…Σ ευχαριστω απο καρδιας,για ολα!!!

  19. Ο/Η recuerdos λέει:

    Σ ευχαριστω πολυ Κλεοπατρα!
    τα φιλια μου σε σενα και σε ολους τους φιλους…

  20. Ο/Η Μινα λέει:

    Να σπαει το χειλακι..ωρε για χαρη σου παρασπαει!!αχαχα!!καλη εβδομαδα και καλο απογευμα!

  21. Ο/Η nana** λέει:

    τι έχουμε εδώ bro? δυό μέρες έλειψα και του άλλαξες και το χρωματάκι; μπράβο μπράβο!
    βασικά πριν μπω,έλεγα να σου φέρω ένα σκόρδο,αλλά μετά σκέφτηκα , πως ένα σκόρδο δεν κάνει τίποτα,εδώ χρειάζεσαι ολόκληρο στεφάνι! αλλά μετά είπα ,πως θα βρωμίσει το καθιστικό και σου έφερα ένα ματόχαντρο!
    υγ1. το πόστ φανταστικό
    υγ2. τι σημαίνει recuerdos?
    καλησπέρα σας αδελφέ

  22. Ο/Η Μινα λέει:

    Ελπιζω να μη σε πειραξει βασιλακη που θα απαντησω στην αδερφη σου!!χαχα!!recuerdos νανα σημαινει μνημες..τουλαχιστον ετσι ξερω εγω..!οφου!!

  23. Ο/Η Maria λέει:

    :)))))…Η σαρα και η μαρα , καλα λες!!!…Καληνυχτα Βασιλη!!!!….μνημες ε?..ωραιο!!!..

  24. Ο/Η Maria λέει:

    …βρε Βασιλη κατι εγραψα…αλλα μου λεει οτι εντοπτιστηκε ιδιο σχολιο :))))….KΑΛΗΝΥΧΤΑ :))))

  25. Ο/Η Maria λέει:

    :)))))..καλα,καλα! δυο φορες το πατησα…εεεε δεν το ειδα την πρωτη φορα γραμμενο!!!

  26. Ο/Η aikaterinitempeli λέει:

    Πέρασα κι εγώ να σου ανταποδώσω την επίσκεψη και να σου ευχηθώ ότι καλύτερο, για το νέο σου blog. Το χιούμορ βλέπω δεν σου λείπει κι αυτό το θεωρώ πλεονέκτημα για έναν άνθρωπο. Καλημέρα και καλή αρχή.

  27. Ο/Η recuerdos λέει:

    Νανα…Του αλλαξα τα φωτα,ναι..:)
    Σ ευχαριστω για το ματοχαντρο αλλα και για τα σκορδα…
    Βεβαια ο επιτιμος δεν καταλαβαινει απο τετοια..χοοχο
    Ναι…αναμνησεις,μνημες (σημαινει σωστη η Μινα!)

    Μινα…ενημερωμενη βλεπω…σωστη απαντηση
    Καλο απογευμα!

    Μαρακι…Μνημες ναι καλο ειναι να θυμομαστε αλλα να μην ξεχναμε να ζησουμε το παρον!!

    Κατερινα…
    Αω χασουμε και το χιουμορ,δεν την παλεβουμε γενικως!
    Και εγω πιστευω οτι ειναι σημαντικο να εχεις χιουμορ ακομα και να αυτοσαρκαζεσαι…
    Σ ευχψαριστω πολυ για τις ευχες!:)

  28. Ο/Η liakada λέει:

    Kαλως ηρθα στο σπιτικο σου Recuerdos

    8α σχολιασς εππιγραμματικα !
    Mητσος και Τακης! Ωραιο γουρι βρηκες! Μην ξεχασεις αν τον φωναξεις ττη Πρωτοχρονιά να σου σπασει το ροδι!

    Μιμη..χτενισει! Πολυ μαλι, μοντερνο γυαλι , γοβα παπουτσι αλλα μυαλο κουκούτσι!

    Καραμαν και Αλης , Κυβερνάει? Εμεις γιατι δεν το βλεπομε?

    Το πΕντι για τι προπονειται? Χαχαχ τα ελληνικα του! Μην τα ματιασω! Ρε δεν μαθαίνει πρωτα Ελληνικος λεω εγω και μετα να θελει και να κυβερνησει! Ουστ απο δΩ!

    Θεε μου .., να με προσεχεις απο τους βλαμένους !

    Την Καλημέρα μου! 🙂

  29. Ο/Η αλκις λέει:

    ΤΏΡΑ σε προσκαλώ για παιχνίδι θα αναγκαστείς να πεις πέντε αλήθειες

  30. Ο/Η monaxikoasteri λέει:

    καλή σου επιτυχία και καλώς ήρθες στην μπλογκόσφαιρα… 😉
    φιλικά!

  31. Ο/Η recuerdos λέει:

    Σε ευχαριστω αστερι….για αλλη μια φορα..
    Την καλημερα μου!

Σχολιάστε

